Pages

Friday, March 26, 2010

sEnAng tp sUrAm...


firstly nk ckp
pre-test dh tamat!!!
bi...emm ok2 je (slalunyer yg ok tu yg x ok)
bio...soklan sbijik cm test ari tu 
cuma soklan objektif je la yg laen
tp smuanyer bjalan lncar 
w'pon 'musibah' mlanda dri aku tyme2 tu
apakah musibah tu??
ha nnti aku story laen
sbb ari neyh aku nk story psal
kenangan aku kuar maen boling
sblum pre-test ari tu

kisahnya bmula...
satu ari yg cuacanya sgt baek tp mendung cket
kt ds kitorg dua (spe lgk kalau bkn aku ngan si alia) tgh mkn2
datanglah sorg hamba Allah neyh

"woit alia, ko tolong kumpul smua kad outing bdk pompuan mentee kita yerk"

"npe? (tnya si alia balek ngan pnoh innocent nyer)"
"ckgu hafizi (mentor diorg) plan nk maen boling sabtu neyh"

boling?
korg xtaw apakah mknanyer boling bgk si alia najwa neyh
dia neyh bkn stakat suka tp addicted kot
xpayah la nk story bnyk2 psal prasaan dia tyme 2
smbung citer...

"honey! (panggilan ntok aku) jom!"
asal dia pgil aku honey???
msti korg pnoh tanda soal kan?? 
ayat nk skema bleh
ha nnti la aku wt entry psal neyh
bnyk tol entry yg nk kne wt
huhu

malam tu gk si alia tnya mentor dia
dh rezeki aku
dpt gk aku kuar
hehehe
tp konfem la kna tebal cket muka neyh
mne x nyer
arr korg pk sndri lah..

apsal entry neyh title dia 'senang tp suram??'
citer psal senang dlu
senang nyer sbb

(1) kuar xpyh pkai bju kurung...yea!!
(2) bdk pompuan yg kuar smuanyer budk2 batch aku...kire ngam ler~
(3) dpt bergerak bebas pas boling w'pon tyme tu mgu outing bdk laki

suramnyer lak sbb
ehemm
mstilah ari tu xhepi mksudnyer
apsal??
tyme kuar neyh gk la aku masam2 muka ngan alia
huhuhu

al-kisah bmula di satu pagi hari 'kejadian'
aku nk sgt b'fast...dr smlm lgk mengidam
b'fastnyer cereal
so aku ajak la alia trun breakfast
pas2 leyh gi tros tgu kt foyer dgr tklimat ckgu
dia merungut la jgk
dia ckp dh bnyk cereal kt bilik still nk trun
tp merungut2 pon dia ckp ok!
aku pon hepi la ape lagik
tup2

punyer slow tahap siput babi yg
mempersoalkan drinya siput ke babi tu
si minah neyh bsiap
tp aku xkesah sgt la
sbb dia neyh kalo bsiap mmg kalah mak datin
tp yg trasa hati bagai ditusuk duri neyh
sbb dia dh stuju nk b'fast
last2 xsempat nk trun
sbb dh kul 8 lebeyh
ds pon dh tutop

aku pon kononnya nk dpt perhatian
bt2 merajuk..ececeh
nk dipendekkan crita
kitorg trus gadoh..malas nk crita pnjg2
ader sbb cmner bleh gadoh trok tu tp malas nk type
hehehe

kononnya merajuk la...hehehe

smpai jer pacific (bukan asia pasific)
nme slh satu mall kt kedah neyh
kitorg gi b'fast kt McD
 tati blnje shake! thnks tati!!
(xknal tati?? ha nnti la aku wt satu entry psal dia)
aku yg tcengang2 nk pilih b'fast
ditarik si alia neyh gi ke kaunter tros order
tyme 2 rsa...whoA!! mcm sgt2 disayangi
dia wtkan air teh susu
fuh! meletops!
tyme tu igt cm dh ok
tp still dua2 moody cm kapel merajuk lak
adoiiiyaii!

pas2 msuk la pusat boling
maen2 boling
hepi2
marah2
tension2
geram2
smua pon ader
hahaha!



hanya org yg penah maen boling dpt merasai apa yg dirasai
tgok ader satu family neyh
rsa cm nk sgt
family aku ader event cmtu
aku, abg, kakak, adek, mak & ayah
maen boling sama2
msti bes
ha pe lagik?!
jom bangdi! kak inah!
sponsor pas balek nnti!!
hehehe

pas abeh maen boling try maen
aku pon xtaw org pgil ape mende tu
tp dia ader roller yg kita kna control
roller tu smbung ngan patung kecik yg pkai jersey bola sepak
kirenyer kita kwal patung2 tu ntok skor bola msuk gol la
seyres bes!
tjerit cm monyet dh kitorg
hahaha!!

pas2 jln2 dlm mall tu
jumpa dip chocolate
alia dh mengidam lama dh mende tu
dr genting lagik
tp dia ckp kalo kt genting mahal
kt ctu
3 btg 10hingit
aku xbkira sgt
kalo 1st try mmg aku xkesah
so belila
2 btg marshmallow dip choc
&
1 btg strawberry dip choc



ok jgk ar rsa dia
yg penting alia hepi
dh jln2 abeyh satu mall kitorg tawaf
kitorg pon balek
dlm bas still xbaek2
sampaila kolej, msuk bilik, mandi
still xbaek2
tu la suramnyer
ari yg sptotnyer senang & lenang
menjadi senang tp suram
huhuhu

wish wish wish....had another one time...please!!!!

p/s : kalaulah bleh putarkan masa...nk sgt ari tu bleh hepi2...alia dh wt mcm2 ntok xnak tinggalkan aku sorg2 kt kolej...tp aku bleh wt prangai lak tyme tu...so sori alia...




No comments:

Post a Comment

type comment here...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails