Pages

Saturday, May 1, 2010

pUaS kAnNNN??!!!


dimulakan ngan

HAHAHAHAHAHAH!!!!
cian alia
kan aku dh story psal keje BI dia tu kan?
petang td dia mntk aku tolong
xabeyh2 nk kecik2kan diri 
wahai alia
diri anda xpenah2 nk kcik pon
xpyh la pnat2 nk kcik2 kan dri tu
dia ckp

"km xkreatif!!!"

"msti xcntik nnti klaw km buat"

"ampa kna tolong km!!"

pe yg aku buat??
buat derk jer
aku xnk tolong
sbb aku taw
klaw aku tolong
nnti hasilnyer
msti dia xkan rsa puas sepuasnyer

aku buat2 gadoh ngan dia
kitorg klaw gadoh
ofkos la xsembang2
so xganggu la dia nk wt keje
tp buat2 gadoh pon
aku still gi bilik dia
hahahha!!
tp xwt pape pon
msuk2 tros aku tdo
actually aku tdo bilik dia
supaya aku dpt tgok dia buat keje
smangat btol minah neyh wt keje
ha! hasilnyer
fuh!
bangga sgt2 ngan MY STAR!!

CONGRATULATION!!!
u manage to do it by ur own!!
so proud of u
muahhhhxx!!



tongue twister


p/s: kadang2 w'pon keje kita xmemuaskan...tp asal kite taw yg smua tu kite sndri yg buat...kite msti rsa bangga sgt2...so, jgnla kecik2kan diri sblom kite wt mende tu...alia msti tgh marah...mne x nyer...td dia ajak mandi aku sibuk sgt nk wt entry neyh...pdn muka dia...spe suh dtg xkena tyme...wekk!


No comments:

Post a Comment

type comment here...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails