Pages

Monday, May 24, 2010

wIsHes aMong wIsHes...hUrM (*^__^)'''


24th May 2010..
hurm..
the most wishes yg aku dpt
sbbnyer
FACEBOOK!!!
pnat tngn aku nk m'reply
hahahah
xde la
thnks kt korg smua yg wish
entry kali neyh aku muatkan wish2 yg meletops 
xbmksud wish2 laen xmeletops 
aku hargai smuanyer
tp yg aku nk muatkan neyh 
antara2 yg aku tertarik menarik mmg da boM la!
hohohohho!!

k kita start ngan yg neyh



yg neyh bkn dri fb
mlm sblum ari kjadian
skype ngan abgku di prague
kononnyer dia org 1st la yg wish
tp xdkire sbb blom msuk pon lgk tyme 2
bangdi..u still kalah ngan my star
hahahaha!!




arggghhhh!!
ptutnya bgik la chance~
huh! 
'''(*T__T*)'''




sori cket ea achik-kun
kak alia da wish pon w'pon not through fb
ha 6bhsa tu tmsukla
*bm*
*bi*
*indon*
*korea*
*arab*
*mandarin*
fuh! gelak jer spnjang mndengar..
hahahaha!!



from my gurl
thnks BEE!!
hahahahah
''(*o*);''
mmuaaahhHH!!



wish pling pnjang & menghayat hatiku
sobs3..
xmnahan ttg kdit tu
ok shuad!
i understand!!
thnks to fb once again~



dia neyh my enemy!
yeah..she take my daughter..
huhuhu!
klaw aku ngan alia (Honey & Star)
diorg??
si aishah & farrah
"Koko & Crunch"
kacaw jer keje diorg
ha pasneyh pkat smua BFF
amek nme bijirin smpena nme pgilan
(alia, kita tlh mncetuskan fenomena...i like!)



si min neyh rumate si alia
aku slalu sgt menyemak kt bilik diorg
fav quote dia
"ommmbbbakkkk!!"
haahahahah
w'pon da dgr bjuta2 kali
tp still rnduu saat2 tuu..




hahahahaha!!
ader jgk org nk amek tarikh neyh 
bangga aku
tp bkn nk prasan la
24.05 sgt2 cntik..
hohohohoh!


neyh akaknya alia najwa
nmenya alia natasha
bru jer dpt post neyh
mengejek jgk
huh!
pape pon thnks 4 da wish!



xdpt merasa kek btol pon xpe la
bnyk2 org yg wish
si meeda neyh sorg jer yg kasi kek
yummy!
thnks!
abg ckp nk blnja pizza
tup3
jatuh sakit
cian dia
cian aku
huhuhuhu!!



huh!
neyh lgk wt aku geraamm..
tgu pnya tgu
skali ckgu ckp

"unikl xbgik expose rsult..tgu smpai diorg antr surat..
..tp umah da bleh strt cri sbb semua da layak"

aku nk taw rsult btol2
arrghhh!
pape pon alhamdulillah sbb smua da bjaya msuk
yeep2 hoorey!
jmpa korg smua~
[""](^___^*)


ha!
tu je kowt
malas da nk upload gmbar
thnks 4 all da wishes
"may Allah bless all of u 4 ur kindness"


p/s: kak inah! ah da dpt msg kak inah..thnks! adiah pon kne da taw..ah tgu d rcmp..hehehehe









No comments:

Post a Comment

type comment here...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails