Pages

Tuesday, November 2, 2010

oH mY gOd!!! sEjaRaH BeRuLanG!!!


ok~
mula ngan
doa wt family d perlis
smoga nothings happen
al kisahnyer
perlis skali lagik BANJIR BESAR
a.k.a
" BAH "
(org utara ckp)
da mcm stacy 

"knapa bah kau berubah..." 
hoho!

kalaw diikut2kn kiraan matematik aku yg agak lemah
tahun neyh 2010
sblum neyh bah tahun 2005
sblom tue pon bah dlm tahun 2000-2001
so, konklusinyer kt cnie
stiap 5 tahun perlis msti bah
btol x??

kalaw dlu tahun 2000 tyme aku darjah 4
tros kitorg family pndah gi penang
balek smula perlis tahun 2005 tyme aku form 2
bah lgk
kira da 2 kali aku experienced bah
kali neyh nasib aku baek cket daripada family
sbb aku study kt perak xdpt la merasa keperitan smua kt sana
just dpt doa bnyk2 agar xde pape yg besar jadi
last skali text ibunda t'cinta pagi td
 ckp pasal elaun
tup2
ibunda reply


"nnti la mak cl mara..skrg sibuk banjir"


aku dpt2 je text tue tros
WHOA!!!
bia btol??
ptotla snyap je sblum tue
cl tros laa
ayahanda ckp 
lagi 1 inchi air nk masok umah
hah??
kiranyer blom banjir la umah aku??
umah banglong yg baru beli dpn umah family aku je
pon dah msok air bah 
mmg naseb baek tol deret umah aku
tp ayahanda smpat tmbah lagik


"xtaw laa cmna pasneyh..ujan plak tue.."


huhu~
sebak pon ader
xtaw la naseb2 org perlis cmner skrg
bayangkan keadaan bah
sgt sgt sgt sgT sGT SGT
TEROK!!
hanya yg pernah merasainyer dpt merasainyer
(wah! ayat gitu~)

nk buang air la paling xsedap ati skali
wt tyme2 tue PMS
mamfuss~
letrik xder
makanan abis
tmbh2 family aku neyh yg jumlahnyer agk besar
bekalan sebulan abis sminggu
bekalan seminggu abis sehari
kalaw ibunda ngan ayahanda sedia bekalan ntok 3 ari??
alamatnyer tahan 3jam je la
nk kuar kedai jalan tutup
cmner?
haa korg pk la sndiri keperitannyer



ibunda ckp smk derma tenggelam terok..huhu~

p/s :: baru igt nk balek ujung mgu neyh smpena cuti deepavali 5 hari start ptg rabu..huhu..elaun da dpt!! oooyaii!! rm2959..mengubat hati luka parah neyh..hoho!

No comments:

Post a Comment

type comment here...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails