Pages

Thursday, November 4, 2010

oooYYAaaaii~!!


td bru je bukak akaun cimb
tup2 pe yg aku nmpk?

ooooyyyaaaiii!!




AKHIRNYA!!!
pnantian selama berbulan2 neyh
msok gk elaun aku~
tue pon kne gi jumpa financial amek cek
kalaw aku xgi amek
alamatnyer
burn cmtue je la cek aku
pelik tol
kwn2 laen smua tros msok akaun
npe aku dpt cek???
huh!
MARA management la katakn
tue la!
antar lgk ramai2 bdk gi oversea
last2 duit pon da....tuuuttt
(emo xpasal2 plak)

stop sarra stop!
mamfuss nk kne saman xpasal2 ader org wt aduan nnti
nk?
(soklan giler pe neyh)

dah2
asalkn elaun aku da msok!!
ooyaaaaiiii!!!
(skali lgk)

konfem xsmpai sebulan abis
nk pndah umah mgu dpn
brg itu ini nk kne beli
huhu


"abg akaun saba ea..kalau da papa kedana nnti i jolok lgk..
eh bkn2..bkn i yg jolok..MARA jolokkn..hoho!"



No comments:

Post a Comment

type comment here...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails