Pages

Thursday, April 21, 2011

My Reviews!


hello there !
Assalamualaikum
silala jawab dengan penoh ikhlas ea
this post is about reviewing

disebabkan terlalu banyak masa dihabiskan dengan tv saja kat rumah nie
so, aku nak sertakan la some tv shows yang aku dok tengok 
bermula dengan


American Idol Season 10

kalaw sesape yang ada Astro bolehla tune to Channel 711
setiap hari khamis (weekly performances) dan jumaat (result)
pukul 6 petang
dan ulangan jam 8 malam tue jugak
dan kepada yang tiada astro
8TV sentiasa membantu anda semua
setiap hari jumaat dan sabtu
pukul 10 dan 10.30 malam (respectively)
and ofkos
aku ada pilihan la untuk musim kali nie
sebab pe aku suka dia
SUARA DIA UNIK
that's all i can said





MariMar (Philippines Drama)

sebuah drama siri yang sangat banyak episode
huhu
tapi best
aku dapat tawu citer nie pon dari ibundaku
beliau sangat-sangat suka citer nie
kalawla aku ada jumpa CD citer kt mana-mana la kan
konfem aku beli dah
penat nak menunggu jalan citer dia
haaiishhh~ 
aku kasi sinopsis sikit la ea

MariMar (heroin) anak orang kaya tapi terdampar kat satu pulau nie lepas nahas kapal terbang terpisahla dia ngan mak dan ayah dia
malangnya mak dia mati tapi ayah dia hidup menyebabkan ayah dia nie nak cari la MariMar sampai jumpa
bila dah meningkat usia MariMar nie terjumpala Sergio (hero) dan mereka pon berkahwinla yang pada waktu tue si hero nie ada misi (bukannya cinta pon kat MariMar) nak bagi ex-girlfriend dia merangkap mak tiri dia iaitu Angelica (heroin jahat) jeles
sebabnya, si Angelica nie memang dok bercinta ngan Sergio tapi pi kawen ngan ayah Sergio iaitu Renato semata-mata nak harta
berlakula beberapa kisah yang menyebabkan MariMar dapat taw yang Sergio bukannya suka kat dia dan Angelica yang menghasut macam-macam sampaila MariMar dibunuh
time nie Sergio takde sebab pegi cari duit la nak sara family 
dia tinggal MariMar kat Angelica dan ayah dia
and time nie dia dah sedar yang dia betol-betol sayangkan MariMar
kalaw MariMar mati tak jadila citer tue kan?
so, MariMar berjaya meloloskan diri dan time tue dia terjumpala ayah kandung dia 
dia pon berikrar untuk membalas dendam dan tukar nama kepada Bella

apakah kesudahan citer nie?
sama-sama la kita saksikan kat TV3 setiap Isnin-Khamis pukul 3 petang



MariMar and Sergio

next!


Asmara 2

ini drama melayu yang aku boleh layan la
mungkin sebab dah ikut time musim 1
so, rasa berat hati la kalaw tak tengok yang nie
citer nie setiap hari Selasa je
pukul 9 malam kat TV3
tak payah sinopsis la kot malas nak type
huhu




ok that's it!
itu je kot
just nak share je
chill yaa!





No comments:

Post a Comment

type comment here...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails