Pages

Monday, June 28, 2010

mY 'tWin' tAg..

sorry kak pah haha..nme bru kat rcmp
ari neyh bru ader mood nk wt tag yg ko kasi
bkn sbb ENGLAND kalah smlm
(bodoss laa england..ader kaki ke x neyh??!!)
tp gara2
aku dpt guna tenet melalui kom abg aku
tenet neyh laju cket
nk wt entry lancar jer
hohoho!
my lappy 'sakit'
(neyh pon satu..bpe kali nk antar hospital???! huh!)
so skrg lappy aku ader kt kdai sdg dirawat
huhhuuhuhu :(

k la 
mari kita tgok tagged from my twin neyh


(1) Nama Pada Inbox Saya

konfius soklan neyh
klaw dlm nset
ader la nma 2-3 org
shuad
zorro
miah
hazirah

tu je kot
huhuuhu!


(2) Ringtone Utama Kat Phone

klaw SIM 1 (celcom) : Baby - JB
SIM 2 (maxis) : Kisah Kita - Stacy


(3) Apa Saya Buat Tengah Malam Td

tgh mlm??
hurm
pas tgok bola
tros msuk tdo
igt nk bgun kul 2 plak
tgok match ARGENTINA vs MEXICO
tlepas lor
huhuhuhu


(4) Warna T-Shirt Saya Pakai Sekarang

adoii 
apa pnya soklan lor
kaler apa erk neyh
nk dkt2 kaler merah
tp mcm ungu gelap cket
maroon kowt
heheheh


(5) Bende Terakhir Saya Buat

hek..
type 'hek..'
hohohoh!

(6) 3 Perkara Anda Suka Buat Setiap Hari

skrg cuti
so bnyk mnghabiskan masa

driving smbil ronggeng2
on9 wajib
tgok bola
makan minum
tdo
wt chores huhuhu..xbleh lari dri dulu lgk


(7) Duit Yang Ader Dalam Wallet

RM 100 + RM 150 + RM 250 + RM 30lbeyh = ...
$$ RM 530 $$
aku KAYA~!!!
hek..
kaya la sgt
100 tue nnti nk bli toiletries ngan alat2 tulis
150 ntok biaya rawatan lappy aku nnti ptg nk gi amek
250 ntok penerimaan msuk RCMP bodoss..telan duit btol la unikl neyh
ha! 30rgit tue je la duit aku
huhuhuhu!


(8) Camner Hidup

alhamdulillah msih idop sihat waalafiat
tue je jowt
yg laen 
no komen~


(9) Bila Kali Terakhir Jumpa Ibunda

hahahha!
bru jer ibunda masuk bilik neyh

"ah, gi sidai kain"


(10) Ibunda Katne

hah?!
kt umah lor


(11) Orang Terakhir Cakap Ngan Saya

xder org sudi ckp ngan aku
huhuhu!
pk2 balek
abg2 & kak zara smbil tgok bola
hehehhehe!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


mak aii
bnyk lgk ker neyh??
haishhh~


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

(12) Surprise Terbaru Yang Saya Dapat

england kalah 4-1
mgkuk!
xdela
surprise erk?
hurm..

"i just don't feel anything toward u anymore..so sorry"


(13) Bende Yang Baru Dipinjam Dari Kawan

FYI
aku xsuka meminjam
sekian terima kaseh


(14) My BF

hurm
Bestfrenz??
BunkFace??
BundleFair??
tawpon
BoyFrenz??
xmaen arr boyfrenz2 neyh
suka?
kawen tros
kan senang~
hohohoho!


(15) Apa Yang Anda Rasa Sekarang

xnk smbung blja
bleh x??
xnk ader commitment
bleh x??
xnk rsa ditipu
bleh x??
xnk rsa papepon
bleh x??
nk diri yg asal
bleh x??
being heartless forever
bleh x??


(16) Nak Share Ngan Sape

klaw dulu aku lbeyh prefer kengkawan
yg xmnjanjikan pape pon 
yes!
being supportive at first tp last2
baek aku share ngan akak & adek aku
diorg with me till the end
btol ckp achik
friend is not long lasting
klaw da bkeluarga sok
komfem da xtogether 
jgn ckp da bkeluarga
xbkeluarga pon lgk da mcm2 
but i can't say much
buat la pape pon
asalkan korg bahagia 
aku ptot pgg pepatah neyh dari dlu lgk


"A Friend In NEED Is A Friend INDEED"


bla PERLU jer kwn tue BGUNA
bla da XPERLU kwn tue kita CAMPAK jer
thnks a lot!


(17) Sape Yang Taw Rahsia Saya

ntah
aku neyh mulut murai
ckp je ssuka ati
xsdar kt spe yg aku da ckp


(18) Diorg Simpan Ke X Rahsia Tue

suka ati diorg
xkan aku nk survey plak
salah aku la klaw diorg bocorkan
spe suh PERCAYA sgt ngan org
pape pon korg2 jgn rsau klaw da bocorkan
korg xsalah
yg salah semuanyer aku
aku mmg
SELALU SALAH


(19) Nak Tag Sape

farra dutchess 
(the only friend i trust & hopefully forever~
sbb dia sgt2 xhipokrit)
sorry slalu wt ampa sakit ati ngan prangai km
♥   love u a lot  ♥ ♥ 
study leklok nnti kt UPM
till meet again
  &
kpd spe2 yg trasa nk buat silakan


fuh! abeyh jgk 
thnks SYARIFAH SARAH LIYANA 4 the tagged
igt jgk anda kt aku ea
hohohoho!

1 comment:

  1. che ah..bukan kak pah la....wahahaha..

    SYARIFAH laaa....hohohoh

    xp

    ReplyDelete

type comment here...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails