Pages

Thursday, June 24, 2010

SeLamaT JaLan RoMeo..(T__T)

uhuk2
nk bwk brita sedeyh ceh konon la sedeyh
sorg lgik romeo kt umah
slmt pergi melanjutkan pljaran
romeo yg dimaksudkan ialah
AHMAD FARHAN B AZAMI
a.k.a
achik-kun

3 ari lpas
aku, ibunda, ayahanda & achik-kun
bertolak gi Kolej MARA Banting
w'pon aku xdpt mnyambung legasi kt ctu
slps kak inah & bangdi
achik-kun la harapan ntok kmbali mneroskn misi di ctu
xpela
da xder rezeki aku nk wt cmner
asal dpt jejak kaki kt banting pon jdkla~
nada keciwa..huhuhu (+__+)

nk compare ngan KMKN 
dh tntula Banting lbih grand~!
tp msuk2 jer surrounding kt ctu
tros aku xtertarik
dh la luas
dari hostel nk gi DS
maw jln 1km
huh! xsgup2..
 tu baru gi DS
klaw nk ke dewan kuliah??
ha! naek tangga trun tangga
tmbh2 ngan study diorg yg mcm susah tue
aku sgt2 bsyukur la dpt KMKN
setimpal ngan ape yg masing2 blja
diorg susah sbb nk gi oversea
aku sng cket sbb wt local jer
xpela asalkan xberpaling tadah sudaaa~
still dpt study medik & ader keje
wt duit bnyk2
tue yg paling penting!
hehehe!

da la
malas nk type da
aku upload gmbar jer la erk 

(^__^)
"GUDLUCK ACHIK-KUN
SMOGA DPT BLAJAR TGI2 CM ABG & AKAK KITA 2 ORG TUE"

jgn dok monyok2 lak
cian dia
tyme nk tgalkan dia
seposen jer muka dia
hahahha!



tgh duk bsiap si romeo



aku pon kne la ader gmbar kenang2an dak??



tyme achik-kun da nk kne tgal..hehhehe~



ayahanda check borg2 kali terakhir



achik-kun bsama ayahanda tgh control..hahhahaha!



ibunda pon jeles nk bgambar ngan ayahanda gk! hohohohoho!




"BABAI ACHIK-KUN ~!!!"
( #__#)



p/s: gmbar aku ngan achik-kun?? huh! xder org nk tolong tgkpkan..huhuhu!

2 comments:

  1. cumil baju anda! jeless




    tahniah farhan! :D

    ReplyDelete
  2. heheheh!
    igtkan nk puji tuan yg pkai bju tue..

    on behalf achik-kun..
    "MOST WELCOME KAK FARRA"

    hahahah!

    ReplyDelete

type comment here...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails