Pages

Wednesday, August 25, 2010

~ bUkE PoSa ~


haa! ader pon tyme nk wt entry neyh
mcm busy ~
da dekat 3 bulan start study
notes?
fuh! kaya tauke fotostat xpyh ckp
tsusun rapi jer dlm fail aku
otak aku?
ader la mcm 'pineal gland'
keunikkan bila tgok under microscope
ceyt!
bru jer jdk medik student 
da nk gune bhasa doctor
blah la~
phm ke x korg
aku xkesah
sbb entry neyh xder kne mngena lgsung ngan study

al-kisahnyer
mgu lepas aku balek umah
bajet nk buke posa ngan satu family lor
ibunda, ayahanda, kakanda, adinda
smua da cukup
tup2 tlepas sorg neyh
haissh cmner la bleh lupa si ACHIK-kun
tp xtrasa pon achik-kun xder..hoho! jgn marah
asal dpt tgok kakanda adi ngan kak inah yg bru balek dari praque sudaa
bkn senang diorg nk balek
kiranyer mgu tue smua adek-badekku ader
kcuali achik-kun~

2+13-1 = 14

xphm?
xpyh phm sbb xpnting
hoho!

citernyer bmula la
aku ngan alia btolak balek perlis naek bas MARALINER
nk tgok bukti?
haa silakan



neyh sample jer la..yg aku ngan alia nyer da bgk kt driver bas..huhu


kitorg btolak dlm kul 9 mlm
straight smpai perlis kul 2 pagi
fuh! dasyat driver tue bwk
mcm bwk kancil jer
selit sna cnie
cuak giler~
aku bwk kncil aku pon xcmtue
huhu

smpai jer perlis 
kakanda adi ngan kakanda aman dtg amek kt stesen
eha-chan pon ader
rnduu ngan eha-chan (adek last)
smpai jer umah
tros tdo
apekaah~

esok2 bru la smbang2 cket
tup2 si kakanda adi ngan hajarul xder
disebabkn hajarul skola kt kedah
dia da kne balek hostel ptg tue
kakanda adi yg gi antar 
da smpai kedah mstila singah umah bakal isteri nyer
tros bbuke kt sne
huhu


14-2 = 12


xpe2
xmnghargai org balek semata2 nk bbuke ngan diorg
aku tros memendamkan prasaan kecewa seorg diri
(uwekk..nk jiwang plak)
xder mknenyer
asal dpt jmpa ibunda tcinta pon jdk la

ptg tue gi beli kaler pensel
igt budak tadika jer ke maen mende tue
pdahal yg nk gune kaler purple ngan pink jer
smua gara2 histology
aduhh
xnk igt study tpksa igt jgk
ngan I.L.A nyer lgk



xder ke org jual ikut kita nk kaler pe mcm org jual gula2..huhu


menu bbuke:


bihun sup ibunda yg slrrppp~




perkasam..bgk si alia rse..makan ngan nasi+sup



milo ais mnuman wajib kitorg satu family


esoknyer
kuar pagi2 gi dentist
yg neyh xpyh citer pnjang kowt
msok2 klinik ramai giler org
kakanda adi ngan kak inah dpt msok awal
sbb diorg da wt appointment sblom tue
huh!
aku yg xsaba dan sgt2 xsuka mnunggu
ajak la si alia neyh kuar gi ronda2 dlu
bwk la minah tue gi the store
tue jer kowt yg ader kt perlis
bli la sehelai bju
wt kenangan
seyres comeyl bju yg dia bli

pastue balek umah dalam kul 1
bas kul 3.30 ptg
ibunda kelam kabut siapkn bekalan ntok aku
huhu
sgt2 tharu
dpt makan kuih sagu ngan bubur jagung
thnks ibunda~
da susah2kn



mengidam sgt2 kuih neyh



aku, alia ngan kak inah yg mengupas2 jagung..1st tyme bgk aku..hoho!



air sirap laici neyh aku rse tyme bbuke pastue mngidam lgk..thnks kak inah yg tolong wtkn


smua tue bekalan dlm bas
ader lgk nasi daging ngan ayam masak satay
ngan daging mama dahlia..hoho!
&
kek tiramisu yg kak dalila wtkn ntok family
lupa nk mention td



yg pasti xder la rupa kek tue mcm kt atas neyh..pape pon..sedaap!


tue jer kowt 
pnat da nk type
smpai ipoh kul 9 malam
bbuke dalam bas
jahat driver tue xnk brenti
ader ke ptot
huh!

pape pon aku da dpt 2 pngalaman buke posa~

satu,
buke ngan satu family

dua,
buka dalam bas

!!hahahhahahaha!!


No comments:

Post a Comment

type comment here...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails