Pages

Thursday, August 5, 2010

"faMilY" daY..


bukan nk citer psal
parents aku dtg ari tue ngan akakku
huhuhu!
sori kak inah
tp nk story psal
aku ngan alia
kuar sehari ngan
ANAKKU!!
hehehe!

kire family day la kan?!
at last~
dpt gk aku kuar ngan anakku
setelah sekian lamanyer sejak dari kmkn lagik
xpenah ader kesempatan
al-maklumlah
anakku neyh ader grup dia sndri
mama pon belambak-lambak..huh!
xpe2
disebabkan kasih & sayang
aku still anggap dia sbgai anakku

xnk la citer kitorg g mne
ape jer ader kt ipoh neyh
(ceh..mcm la kt kangar ader pe sgt..hoho!)
kitorg gi la mne2 tmpt yg bleh ronggeng
pastue makan tapaw jer
sbb da lewat sgt
antar budak tue balek umah dia
then,
aku ngan alia pon balek
xder yg interesting sgt
the most important is that
kitorg sgt2 bahagia!
hehehehe!!
(btol ke?? bleh caye ke?? hohoh!)

anakku nie bkn anakku btol2 ea
jgn mistaken plak
hahaha!
dia neyh salah sorg kwn aku yg aku anggap dia cm anakku

:: sgt2 comeyl ::
:: sgt2 lemah lembut ::
:: sgt2 caring ::
:: sgt2 blurr..genetik pe bleh wt ::
:: sgt2 manja ::
:: sgt2 pndai amek ati ::
:: sgt2 pndai wt milo panas ::
:: sgt2..arr malas da nk type ::

tue jer kowt
haa
lupe plak
nme dia 
ader kt sbelah nie ea ---->
list gurlz yg aku sayang sgt2
hehheeh!



love being with the people we love!


No comments:

Post a Comment

type comment here...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails