Pages

Sunday, August 29, 2010

gUd LuCk kAk InAh~!!


sempena aku dpt cuti 5 ari neyh
plan nk duk umah jer la 
STUDY
hampehh~
da abis 3 ari pe pon xjalan
argghh!!

start ari khamis lgk
mmg xnk balek perlis
tup2
ibunda ngan ayahanda sgah ipoh
dlm pjalanan nk g antar akakku yg seorg neyh
g KLIA
flight balek Praque

kul 5 pagi lgk da dpt text ayahanda
(tuk..tuk..tuk......bunyi msg msok ea kalian)


"salam ah..ayah kt ipoh ni..kt hotel lotte..da sahur?"


hah?
aku mmg tawu parent nk g antar kak inah
tp xtdetik pon diorg nk sgah ipoh
tp xpe la
bkn ader kaitan ngan aku pon
kan xnk balek~

g la kolej ngan hati yg hepi sbb da nk start cuti
xpenah2 g kolej dgn hati yg gumbira
hohoho!
abis je klas kul 11.30 pgi
ttbe si alia text
(tuk..tuk..tuk)


"honey,ade ILA closure tau pas ni..diorg anjak"


adushh!!
pehal laa yg dianjak tue??
tp best la gk kan
xder la kelas petang
hehehe!
sblom tue ibunda ader text tnye balek kul bpe
aku ckp la petang
tp pas da ILA dianjak
aku text la ibunda


"salam mak, ah kelas smpai kul 1 jer sbb kelas ptg anjak"


selang seminit...


"nk pegi antar kak inah x?"


wah!
hati neyh berat2 ringan gk neyh
dpt g KL satu
dpt antar kak inah pon satu hal gk
nk study??
xpe2 tolak tepi dlu ea incik & cik notes...(dush2!!)
so dgan rse kasih sayang yg tgi kt kak inah
melebihi rse pentingkn diri nk study
aku pon ikut parent g KL
huhuhu !!(>_<)

kitorg sgah kt achik-kun d KMB
igt dia rnduu gler kt kitorg
nk ajak dia skali la antar akakku malam tue
hampehh~
dia enjoy abis aktiviti2 kt sne
xpe2
abaikan adek cmtue
kcik ati akakku yg mmg da kcik tue
bkali2 ajak ikut
still kne rejek~
huh!

flight kul 2 pgi
smpai KLIA lbeyh kurg kul 11 mlm
fuh!
terkesima aku tgok KLIA
1st tyme la katakn
besar siot!
tp kesesakan nyer xla terasa cm stesen bas medan gopeng
parking lot maw 2km kne jalan
haaissh~
spe la arkiteknyer kan
wt abis duit hinggit ngan tanah jer
dari bajet besar2 ntok satu airport
baek wt dua
kasi perlis satu
bleh la aku merasa balek ngan flight plak
huhuhu~


tgok! xder org pon~


akak aku book flight Emirates
dia duk kalut ngan beg dia
takut lebih berat 32kg
klaw x kne charge
ader dlm beratus gk ckpnyer w'pon lbeyh 1kg
dgn berkat doa ibundaku
hembus sne cni smbil salawat
(ting!)


"31.9kg"


hahhahahaha!
kitorg gelak jer mmnjang
tue pon si ibunda still suh akakku tmbh berat bg cukup2 32kg
ibunda ibunda~

pastue tgu la smbil amek picture kenang2ngan
klaw tgok akak aku neyh sgt2 cian dia
da la kemetot
sorg2 naek flight
journey lbeyh kurg 14jam
tue pon transit kt Dubai dlu
kt sne bru flight g Praque
ngan beg besar dia lgk
klaw aku la kan
huh!
sgt bangga ader akak cmtue



nsetku xcanggih ea..gmbar blurr dtmbah ngan ketidakpro-an ayahanda



bleh x klaw sekali jer ayahanda pndg kamera..huh!



"GUD LUCK KAK INAH FOR UR UPCOMING EXAM!!"
hope u come back during raya
chaiyok2!
bg pass so that kita dpt raya sme2


"Hodně stěstí !!!"


No comments:

Post a Comment

type comment here...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails