Pages

Tuesday, February 22, 2011

Contest :: Aku, Dia & Vintage


hari nie
aku masok satu lagi contest
taraa!



klik sini kalau nak tahu lebih lanjut


ok, straight to the point terus laa ye
aku join contest nie sebab
firstly. AKU tue saya SarraAzzam!
secondly, DIA tue my BFFLDH AliaNajwa
thirdly, VINTAGE tue OurNeverForgottenPics
..sekian..

so, gambar yang kitorang pilih ada dua
satu pilihan aku
satu lagi pilihan miss alia la
huhu


# 01 :: PILIHAN AKU



kiri :: SEBELUM ; kanan :: SELEPAS



# 02 :: PILIHAN ALIA



kiri :: SEBELUM ; kanan :: SELEPAS


pilihla yang mana berkenan di hati
(harap berkenan laa..huhu)

sebelum tue kena la tag 3 orang dulu
nie kawan-kawan yang aku tag ye
silala try your luck ok!

amir
hajar
awin
&
kepada sesape yang berminat
haha!

peace yaa!


p/s :: thanks kepada pihak penganjuran contest..buatla banyak-banyak contest lagi pasnie ye..hee^^

1 comment:

type comment here...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails