Pages

Friday, February 18, 2011

MEMANG PERAK..BKN PERAK TP PERAK..XPHM??



actually, da 2nd time nmpk menda tue
tp kali ke-2 nie nmpk dpn2 mata
so, rsa cm terkesima la cket

al-kisah bermula la pd satu malam tue
aku dok tgok2 la TV kan
ralik dok tgok tup2 kuarla satu show nie
tajuk dia 3 Hari 2 Malam
agk best la sbb dia ckp psal destinasi pelancongan kt M'sia nie
smbil2 dok bjalan2 diorg dok bwk la satu LCD bersaiz besar screen laptop korg smua tue
aku pelik+hairan jgk la
pe menda yg diorg dok bwk tue
bleh tkn2,on9 msok facebook lgk

nk dijadikn crita
smbil diorg dok tgkp2 gmbar
tros diorg upload masok facebook
aku agk tercengang la time tue
mcm best ja menda tue

2-3 mgu silih berganti (apekaah ayat)
bru ja td aku saksikan menda tue depan2
dr.karim a.k.a lecturer aku la
dia pon dok tkn2 menda tue time tutorial td
ok
time nie mmg aku sgt2 perak
(bkn Ipoh, 'Perak' ye w'pon smmgnya aku tgal disini)
bagi org2 utara phm la kot
perak nie mcm 
.. arrr ...
bab nk bg peribahasa2 m'yu nie aku kureng cket
ala mcm katak bwh tmpurung ttba kluar
(btol ka nie..huhu)
mcm tue la kurang lebih

pe menda tue??
sibuk aku dok tnya kwn2 sekeliling taw
(nmpk sgt xconcentrate study)
yalaa dah kagum ngan menda tue nk wt cmna kann

teng teng teng
menda tue xlaen & xbkn ialah

IPAD!















best nie klaw dpt satu
da la sng nk dibawak mna2
sbb ipad nie nipis+ringan
xpyh la dok nk kna angkut laptop nie ja kan
nk buat entry pon sng dan mudah 
(sama la sng ngan mudah...haiiyaa)
smbil baring pon bleh
huhu


p/s :: para blogger sekalian xnk ka buat contest adiahkn ipad satu..crave for it..wuaa!! dr.karim pon ckp "moral of the story..u guys need to hv this one"


No comments:

Post a Comment

type comment here...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails