Pages

Sunday, February 20, 2011

Kalau, Kalau Dan Kalau...Berbanggalah~


Assalamualaikum

hey peeps!
wahh! pehal yang terlebih excited taktau
hari nie aku nak story pasal dunia maya sikit
gaya tulisan pon dah agak skema
ada aku kesah skema tak skema janji takda 'eeewww' kat belakang perkataan kan
(ayat manjeeew..korang taktau? ishk ishk ishk)
paling penting semua mesti paham la kot tulisan aku
kalau xpaham tue aku pon taktau macam mana nak tulis lagik

ok!
entry kali nie berkisarkan anak-anak muda remaja negara kita
yang dah mencipta nama yang sangat-sangat besar kat dalam dunia maya nie
tak kisahla kalau peminat-peminat tue tergolong dalam kelompok kita-kita jugak
so what? berbanggalah kan
sebagai rakyat di bumi Malaysia nie
satu Malaysia kenal
bukan setakat tuan empunya nama yang seronok
kitorang semua pon turut, tumpang, terlekat sikit sisa-sisa tue
kan kan kan??

taknak buang masa cakap mengarut-mengarut lagi
straight to the point
hari nie aku nak hebohla sikit pasal orang-orang yang bertuah tue

jeng jeng jeng
(macam la korang tak kenal kann)

KALAU kat youtube
DUNIA lebih memilih KevJumba
MALAYSIA ada IniAnwarHadi
(kan kan kan)





sangat-sangat smart bab speaking tuan empunya nama di atas
aku yakin bukan setakat orang-orang Malaysia saja yang jadi fans dia
orang-orang luar pon mesti melekat jugak
tengok je la yang video dia #6 Ewww tue (kalau nak tau ayat manjeeww tue apa)
sampai dah 190 000+ views
 so, BERBANGGA lah ye


KALAU kat blogspot
DUNIA lebih memilih Arianna Huffington
MALAYSIA ada ZackZukhairi
(kan kan kan)





gaya penulisan yang sempoi dan ringan je nak disedut otak (disedut?? pape je laa)
tambah-tambah ngan kreativiti dia bab lukis-lukis kartun kepala bulat tue
memang meletop la
followers pon da 170 000+ 
kalau kat dunia blogging nie sapa yang tak kenal 'sifu' nie memang tuutt laa
so, BERBANGGA lah ye


yang ketiga nie feveret aku
DAN KALAU nak download movies/software/music/tv series/games
DUNIA lebih memilih macam-macam tempat sangat..malas la nak listkan
AKU ada AmanEvolution (haha)





site nie sangat-sangat mudah nak cari ape yang kita nak
mungkin ramai yang tak tau lagi kot site nie
(ke aku yang last tau pasal site nie?? huhu)
papepon enjoy !
so, BERBANGGA lah ye

end of story
la la la la la la la la la 


p/s :: kadang-kadang kita tak sedar yang internet sekarang dah boleh bagi kita macam-macam kemudahan..sama ade kita nak guna ke arah kebaikan ataupon tidak..peace yaa!

No comments:

Post a Comment

type comment here...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails